مشارکت حداکثری در انتخابات دفاع از آرمان‌های شهداست 
کد خبر: 4196665
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات دفاع از آرمان‌های شهداست 

حجت‌الاسلام علی درویشی با بیان اینکه امروز میدان دفاع از آرمان‌های شهدا، آمدن پای صندوق رأی است، گفت: دشمن در این جبهه سنگرسازی کرده است، بنابراین ما باید با حضور حداکثری در انتخابات، بار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

حجت‌الاسلام علی درویشی، نماینده ولیفقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز، 9 بهمن‌ماه در اجلاسیه شهدای اطلاعات سپاه که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به‌ویژه شهدای اطلاعات عملیات دوران دفاع مقدس گفت: شهدای اطلاعات عملیات نقش بنیادین و اساسی برای مقابله با دشمن را داشتند.

وی با بیان اینکه داشتن اطلاعات دقیق از دشمن در پیروزی رزمندگان بسیار مهم بود، از این‌رو شهدای اطلاعات عملیات از این جهت نقش تعیین‌‌کننده‌ای داشتند، افزود: امروز نیز رزمندگان اطلاعات در عرصه‌های جلوگیری از فتنه و خرابکاری دشمنان نقش اساسی و اولیه دارند.

درویشی نیروهای اطلاعات را رزمندگانی شجاع، جان بر کف و شهادت‌‌طلب برشمرد و با بیان اینکه اطلاعات ما را کمک می‌کند در ضربه زدن به دشمن دقیق، مؤثر و به موقع عمل کنیم، ادامه داد: هر چه قدر در حوزه اطلاعات قوی عمل کنیم، نحوه مواجهه و خنثی‌سازی نسبت به توطئه‌های دشمن بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه ما باید میدان‌‌دار رزمندگان اطلاعات برای نظام باشیم، گفت: امروز شهدا و نیروهای اطلاعات به ما می‌گویند که دشمن در چه جبهه‌ای سنگر گرفته و آن سنگری جز حضور پیدا نکردن پای صندوق رأی نیست.

درویشی تأکید کرد: امروز ندای شهدای اطلاعات عملیات این است که دشمن تمام توان خود را برای ضربه‌ زدن به روحیه مقاومت و پایبندی ملت به انقلاب اسلامی به کار گرفته، پس باید در میدان انقلاب همواره حضور داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه امروز میدان دفاع از شهدا، آمدن پای صندوق رأی است، اظهار کرد: دشمن در این جبهه سنگرسازی کرده است، بنابراین ما باید با حضور حداکثری در انتخابات، بار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام
captcha